Palvelut

Olen erikoistunut vaativaan lääkinnälliseen kuntoutukseen ja tarjoan fysioterapiaa yksilöterapiana. Hoitojakson alussa tehdään alkukartoitus, tarvittavat mittaukset ja laaditaan hoitosuunnitelma. Fysioterapia suunnitellaan aina yksilöllisesti ja yhteistyössä.

neurologinen fysioterapia harjoittelua pallolla

Neurologinen fysioterapia

Neurologisessa fysioterapiassa henkilöllä on jokin keskus- tai ääreishermoston sairaus tai vamma, jolla on vaikutusta hänen arkeensa ja jokapäiväiseen toimintakykyynsä.

Huomion kohteena neurologisessa fysioterapiassa ovat kuntoutujan ongelmat ja tarpeet kokonaisvaltaisesti. Tavoitteena on parantaa kuntoutujan liikkumis- ja toimintakykyä ja tukea häntä selviämään mahdollisimman hyvin hänen omassa arjessaan.

tuki- ja liikuntaelinfysioterapia

Tuki- ja liikuntaelinfysioterapia

Ryhti- ja asentovirheet aiheuttavat kipu- ja jännitystiloja kehossamme. Fysioterapiassa korjataan kehon toimintakykyä, parannetaan nivelten ja rangan liikkuvuutta sekä lihastoiminnan tasapainoa. Kehon kokonaisvaltaisen tutkimisen avulla erotellaan ongelmakohdat ja puututaan niihin. Tavoitteena on vähentää lihasten ja nivelten ylikuormitusta ja sen myötä kipua oireineen.

seniorikuntoutus fysioterapia

Geriatrinen fysioterapia

Geriatrinen fysioterapia tai seniorikuntoutus on suunniteltu eläkeiän ylittäneille ihmisille. Tavoitteena on löytää ikääntyvän ihmisen voimavarat ja ylläpitää korkein mahdollinen toimintataso sairauksista ja mahdollisista vammoista huolimatta. Hoito auttaa toipumaan yllättävistä tilanteista sekä palauttaa toimintakykyä ja elämänlaatua arjessa.

klassinen hieronta

Hieronta

Hieronta helpottaa ja rentouttaa monen jännittyneen tai kipuongelmaisen oloa. Hyvä hieronta parantaa verenkiertoa, vähentää lihasjännitystiloja, rentouttaa, poistaa kipuja ja auttaa lihaksia palautumaan nopeammin.

Muut palvelut

akupunktio neulat

Akupunktio

Akupunktio on vanha kiinalainen hoitomuoto, jolla helpotetaan esimerkiksi migreeniä, lievitetään lihas- ja jännekipuja sekä lihasjännitystiloja. Hoito tapahtuu tiettyihin akupunktiopisteisiin pistettävien neulojen avulla.

kinesioteippaus

Kinesioteippaus

Kinesioteippausta käytetään yleisimmin lievittämään kipua, lisäämään nivelliikkuvuutta sekä normalisoimaan lihastoimintaa. Nivelen mekaniikan osalta kinesioteipillä voidaan ohjata niveltä toimimaan mekaanisesti oikein sekä tarvittaessa tukea niveltä. Lisäksi erilaiset turvotustilat voivat olla otollisia kinesioteippauskohteita.

Varaa aika tai kysy lisää palveluistani!

Lähetä viesti tällä lomakkeella

Huom! Älä kirjoita viestiin henkilökohtaisia terveystietoja.
Otan yhteyttä mahdollisimman pian.

Hyväksyn henkilötietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti *

* Täytä kaikki kentät